Grattis mig själv!

Ja må jag leva, hela 24 år har jag klättrat runt på den här jorden nu ♥
Kolla vad jag fick av min fina sambo imorse:
 
Vi har pratat om att skaffa en huur länge som helst och nu har vi den äntligen! SÅÅ GLAD! Det är inget skämt heller, kaffet smakar alltid mycket bättre när det är bryggt i en Moccamaster.
 
 
Överraskning nummer två är att han jobbar hemifrån hela dagen, så jag och Nova får umgås med honom hur mycket vi vill ♥ Alltså jag vet att jag egentligen "inte brydde mig" om att fylla år längre, men jag måste nu i efterhand erkänna att det gör jag visst det. Idag ska vi dessutom åka till härliga Havstenssund med mamma och syrran (brorsan är redan där) vilket ska bli helt otroligt gött. Längtan är ett faktum!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0