Fördelar och nackdelar med värme.. (vecka 31+3)

 
Nu såhär i slutet (wohooooooo!) av graviditeten så svettas jag som en liten idiot varenda dag. Jag önskar verkligen att jag kunde vara en del av er som njuter av att värmen och våren äntligen har kommit till oss men jag njuter oerhört lite av detta faktum. Jag har ingenting att ha på min fläbbiga kropp längre plus att jag klumpar omkring som en stor elefant i vår sommarvärme som jag upplever den. Svett är allt jag är nuförtiden typ, det är väldigt sexigt. Någon som dock verkar älska detta faktum är vår älskade lillkatt Luna som alltid kommer och lägger sig på mig för att njuta av hur varm jag är. Jag njuter inte lika mycket även om hon såklart är väldigt söt som vill gosa med mig, och eftersom hon ligger och purrar på magen så känns det som att vi redan nu vänjer vår dotter vid att det finns någon i hushållet som låter så ♥ Nu är jag klar på jobbet så jag ska löka mig ner till stan för att möta upp min mindre lökiga hälft. Over and out!

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag tycker också att det börjar bli varmt, undrar hur det kommer att kännas i sommar!?

Svar: Haha eller hur! Fasar verkligen för att gå runt med svettringar under armarna större delen av sommaren :P
Lena

2013-05-12 @ 20:26:53
URL: http://www.malinolofssons.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0