1 månad kvar på jöbb (vecka 32+1)

Nu är det bara en månad kvar tills jag tar ut mina semesterveckor! Den 14 juni gör jag min sista dag här i Swedbanks koncernväxel och det känns allt annat än dåligt kan jag ju säga.. När jag bestämde mig för att inte jobba hela vägen fram till förlossningen så kändes det som att den 14:e var en hel evighet bort, men vips så vaknade jag imorse och slogs av tanken att jag bara har 20 arbetsdagar kvar - WEHOO! Som tur är så har jag ett väldigt enkelt jobb, jag behöver aldrig anstränga mig eller göra några avancerade rörelser, det enda som egentligen kräver någon typ av rörelse är när jag behöver gå på toa. Och fylla på isvatten i vattenflaskan. Annars sitter jag bara på mitt fylliga arsle hela dagarna och säger "Välkommen till Swedbank" 500-600 gånger varje dag. DET är livet det.
 
Ikväll kommer min fina syster förbi med en bordsfläkt som hon hämtat upp åt mig. Tanken är att den ska följa med mig i alla rum i lägenheten nu när det börjar bli så jävlarns varmt! Så ikväll kommer hon, räddaren i nöden med en fläkt i ryggsäcken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0