Frisk luft (vecka 25+1)

 
Ibland blir jag så jäkla nervös över att jag ska börja må dåligt på mornarna igen..
Minns tillbaka på tiden i november-december och ryser lite eftersom jag mådde
så jäkla dåligt då. Spydde luft och kunde inte tugga på någonting, blä!
Men nu är jag bortskämd med att jag mår så himlarns bra hela tiden så därför
blir jag mer eller mindre skräckslagen så fort minsta lilla illamående gör sig påminnt.
 
Idag tog jag båten över till jobbet istället för att åka spårvagn och buss, förstår inte
varför jag inte har gjort det innan?! Det gick - för det första - mycket snabbare plus
att jag fick i mig massor av frisk luft så att det där lilla illamåendet fick krypa
tillbaka till därifrån det kom. Winning!
 
Häromdagen kände jag (vi, eftersom Pierre var bredvid och höll handen på magen)
att bebisen hade hicka för första gången. Var tredje sekund kom det ett litet "pick" i
magen och det varade i typ en minut eller något :) Jättegulligt! Vi låg och skrattade
gott åt tanken på att vår son/dotter svalt så mycket vatten att hon/han fick hicka ♥
Jag älskar min lilla familj som snart får tillökning med en liten knoddas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0