Goingar! (vecka 38+1)

Fina ni är som är här inne och kollar till mig varje dag, vet att jag inte skrivit på ett tag nu ♥
Ska köra en blandad uppdatering om vad som hänt det senaste, men en sak jag (tyvärr) inte kan skriva är att Nova tittat ut. Hon trivs alldeles för bra inuti mig och sparkar och buffar och har sig. Det är supermysigt men jag börjar känna den där känslan att jag är "klar" med graviditeten nu. Jag är så sjukt redo för att förlossningen ska starta och att vårt nya liv ska komma igång, väntan är mer eller mindre olidlig just nu ♥
 
Vad har hänt sedan sist nu då? JO! Det har ju varit midsommar. Den hade vi egentligen tänkt att fira ensamma hemma i lägenheten ifall att någonting skulle sätta igång men Pierre syster bjöd med oss till midsommarfirande hos hennes mans bror i Mölnlycke, så vi åkte dit istället :) Väldigt mysigt och det var smockfullt med barn. Som man kan förvänta sig av en svensk midsommar så kom det såklart världens ösregn mitt i, men det gjorde mig bara glad eftersom det var enda gången jag verkligen kunde andas haha. Värmen tar knäcken på mig totalt nuförtiden! Kvällen avslutade vi hemma hos Erik & Angelica där vi tittade på Jurassic Park och käkade McDonalds. Ny tradition eller?
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lina - Mitt liv som mamma

Åh herregud vilken underbar bild på barnen i regnet :') <3

2013-06-26 @ 12:49:54
URL: http://linaroger.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0