Besök! (vecka 38+1)

Idag var Pierres farmor och farfar på besök hos oss (äntligen!). Dagen till ära så passade jag därför på att leka lite husmor och bakade kanelbullar med kardemumma i, min favorit!
 
 
Som med de allra flesta far- och morföräldrar (mammorna menar jag nu) så hade hon också bakat och haft sig så det stod härliga till! När de gick hem så lämnade de även kvar alla kakorna som blev över så jag och Pierre ska äta oss smällfeta på dem de kommande dagarna, haha.
 
 
Socker, smör och gottgottigottgott! ♥
 

 
En liten blomma fick vi också, både av Pierres farföräldrar och från mina morföräldrar faktiskt. Den gula är från mina och orkidéen är från Pierres. Superfina båda två, och det bästa är att båda blominköpen motiverades med att "de är hur lättskötta som helst!" så jag tror att de förstår att vi inte är typen som håller blommor vid liv, haha.
 
 

 
 
Och sen var det ju faktiskt så att mormor och mamma pysslade med vår lillskrottas första sovplats i helgen, så jag tog några snabba slarvbilder på den alldeles nyss. Den är mycket, mycket sötare i verkligheten men om jag känner mig själv rätt så kommer det komma upp en miljon bilder på den senare när det faktiskt ligger en bebis i den (jag varnar er redan nu förstår ni va? Det kommer bli massor av bebisbilder).
 
 
 

Kommentarer
Postat av: L.R

Där har vi husmorsLena i farten, duktiga du :D! Å ännu en gång, va underbar Er vagga är, smälter ❤❤❤

2013-06-27 @ 00:57:42
URL: http://linaroger.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0