Nova Elisabeth Stridsberg

Säg hej till världens mest underbara skatt; Nova ♥
Hon tittade ut den 21:e juli klockan 02.50 och vägde 3445g och var 51cm lång.
Jag kan med handen på hjärtat säga att jag aldrig någonsin älskat på det här viset tidigare.
Min lilla familj, jag är så oerhört stolt över oss allihopa! ♥
Dagarna går jättesnabbt och hon har oss redan lindade runt sitt lillfinger;
vi äter, bajsar, kissar, skriker, gosar, sover - och repeterar.
 
Inom en snar framtid ska jag skriva ner min förlossningsberättelse så noga jag kan, delvis för att jag aldrig vill glömma den och delvis för att jag vill dela med mig av den till andra som kanske är rädda för att föda eller som kanske bara är nyfikna på förloppet. Men just nu ska vi bara njuta av och lära känna varandra här hemma lite ♥ Välkommen till världen lilla hjärtat!

Kommentarer
Postat av: Malin

Ååååhhhh vad fin hon är! Massor med grattisar till er (nu längtar jag ÄNNU mera efter vårt lilla hjärta)!

Svar: Taaaaaaaaack! :DDet är världens bästa känsla alltså, känns redan som att hon varit med oss hela våra liv <3
Lena

2013-07-26 @ 16:05:13
URL: http://www.malinolofssons.blogspot.com
Postat av: Vocalissa

Grattis till er båda och välkommen till världen söta Nova!

Svar: Tack! :)
Lena

2013-07-28 @ 12:30:11
URL: http://vocalissa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0