Don't waste it..

 
Det finns få saker som har överväldigat mig så mycket som att få träffa dig, min dotter. Eller faktiskt, utan att tänka efter överhuvudtaget så har jag har ALDRIG blivit så överväldigad som när jag fick upp dig på mitt bröst den 21 juli. På en sekund så hade jag redan hunnit lära mig känna känslor jag aldrig tidigare kännt. Visst, kärlek var den känslan jag förstod direkt, men jag kunde också känna hur jag fylldes av oro och rädsla. En enorm kraft som bara skrek åt mig att jag skulle skydda någon. Jag förvandlades till en sköld gjord av ogenomträngligt stål, jag känner fortfarande hur jag är väggen som alla faror slår emot innan de ens kan skymta dig, min dotter. Ingenting får röra dig nu.
 
 Villkorslös jävla kärlek. Både jag och Pierre skulle göra allt för dig, älskade lilla Nova. Det finns ingenting som kan mäta sig högre än värdet på ditt liv, det finns liksom inte ens på kartan att jag skulle sätta mig själv före dig i något fall överhuvudtaget. Och då har du bara funnits här i 4 små veckor.
 
Alla ni som läser har varit det här barnet.
Barnet som man känner så mycket oförklarbar kärlek för.
Barnet man helt plötsligt inte kan föreställa sig att leva utan.
Finns inte en chans att jag tänker slösa bort det här ♥
Den här kärleken övervinner allt.
Den är ovärderlig.
 
 

Kommentarer
Postat av: Sandy

Jag instämmer, vilken galen kärlek man kan känna. Otroligt!
Fick vår Py för ett halvår sen.
Jättemysig blogg har du :) Halkade in här under kvällskvisten.
Kram på dig!

2013-08-20 @ 22:16:02
URL: http://saandy.blogg.se
Postat av: Sara - Ensamstående mamma

Så otroligt fint skrivet, och jag håller med dig i varje ord du skriver. Kärleken man känner för sitt barn är så stor, mäktig och obeskrivlig.

2013-08-20 @ 22:39:44
URL: http://dolphin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0