Semester!

 
Jag, Pierre och Nova har hyrt en bil och är på semester ute vid kusten! Vi passar på att spendera de sista soliga dagarna ute vid kusten; både i Havstenssund och i Kungshamn ♥ Efter att ha varit instängda i lägenheten större delen av sommaren så har det varit oerhört friskt att få komma ut till våra familjer och få gotta oss i att vara nära vattnet.
Imorgon "fyller" Nova 3 veckor och då ska vi åka tillbaka till Göteborg. Det ska bli skönt att komma hem till katterna även om jag måste erkänna att det har varit väldigt skönt att inte vara där ett tag, haha. 
 
 
På resedagen drog jag på mig en långklänning som jag egentligen köpte för att ha under graviditeten, men det blidde aldrig något av det. Som tur är så satt den precis lika bra (om inte bättre) nu efteråt, glad tjej.
 
 
Får inte nog av den här lilla fisen som bara sover och sover typ ♥
Vackraste bebisen i världen ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0