Bildbomb från "semestern"

En glad kille som äntligen fått ta sitt första havsdopp efter en hel sommar instängd i vår lägenhet. Jag själv doppade fötterna i vattnet eftersom jag inte får bada :) 
 
Morfar och min kusin Rebecka sitter och njuter av solen utanför sjöboden.
 
Fyra generationer fångade på bild!
Lilla Nova, jag själv, min mamma och min mormor ♥
 
 Glad morsa som njuter järnet av att få vara ute i solen!
 
 En av våra eftermiddagsrutiner: ta en öl på trallen i kvällsolen!
 
 Fångade en helt underbar bild på pappa Pierre och lilla dotter Nova ♥ Vet inte om det bara är jag men ser de inte SJUKT lika ut? 
 
 Det är bara att vänja sig, jag har typ en miljon bilder på Pierre och Nova på kameran och jag kommer att slänga upp hur många som helst. Älskar min lilla familj!
 
 Min fina lillasyster är redo att hoppa i vattnet.
 
 En styck tokig lillebror som dyker ner i havet med schampooflaskan i högsta hugg.
 
 Glad och nöjd mamma som precis badat!
 
 Snygg lillebror, nybadad med en bärs - blir inte bättre.
 
 Pierre och lillsyrran - också sjukt nöjda med bad och bärs!
 
 Man kan nästan tro att han bosatt sig i vattnet, min karl ♥
 
 Morfars båt "Snäckan" 
 
 Efter att ha spenderat några dagar i Havstenssund så åkte vi vidare till Kungshamn. Vi tog vagnpromenader varje dag!
 
 Vi hälsade på Hartvigssons Fisk o Skaldjur såklart! Svärfars nystartade företag i Kungshamn, ta en tur dit om ni har svängarna förbi!
 
 Jösses vad jag älskar er två! 
 
 Strandpromenaden i Kungshamn! Bibbi ville köra vagnen hela vägen så det fick hon, haha!
 
 Smögenbron
 
 Jag promenixade i ordentliga skor för en gångs skull! Under graviditeten har jag inte lyckats komma i de här skorna pga svullnad.. Så att få gå i något annat än platta ballerinaskor var underbart!
 
 Sådärja! En enorm bildbomb senare :)
Vi har haft det helt fantastiskt och även om det var sorgligt att lämna kusten så var det underbart att få komma hem igen ♥ Nu ska vi bara gotta oss de två veckorna som Pierre har kvar hemma med oss innan han återgår till jobbet den 26 augusti. Kram ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0