Hejsan hoppsan!

Varning för onödigt inlägg...
Jag måste bara uttrycka min glädje över att ha fått ett eget kontorskort på jobbet.
Alltså, jag jobbar ju på Swedbank och har äntligen börjat ta mina egna samtal från
kunder. Det är lustigt hur lite som krävs för att öka en livsglädje så.. Att gå från att
dega i soffan med ångesten att inte ha något jobb över sig till att sitta på ett
heltidsjobb med goa människor runt sig helatiden. HEJA LIVET säger jag bara.
Vädret är förresten pissigt som vanligt men det struntar jag i.
Sitter här på Lindholmen med utsikt över havet så det är onödigt att klaga..
Nä, nu är min rast slut så nu drar jag mig igen.
Sorry för det oerhört önödiga inlägget som egentligen inte bidrog till något.
Herrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0