Fix för fest

Jag vet inte riktigt varför men jag står alltid och balanserar på ett ben när jag grejar med håret..
Kanske grundar i att jag kör yoga så ofta och har vant mig vid att stå i den så kallade Tree Pose?
Jag vet inte.. Men det är skönt! Bilden bredvid är förresten mina nya kläder :) Fick de svarta, höga byxorna
av fina mamma i födelsedagspresent så de fick invigas med en t-shirt från Lindex. Nedstoppad! 
Kände mig superduperfin och det kom typ 20 pers hem till oss för att fira! 
Hur lyckad kväll som helst ♥
 
 
Älskar dig min tok!

Kommentarer
Postat av: Lina Roger

Så fin du är min finfina vän :)! Pierre också siklart, fast på en andraplats :) <3

2012-09-11 @ 19:24:31
URL: http://linaroger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0