23 år gammel!

Wihoo, grattis mig 23 år!

Gårdagen blev något utöver det vanliga och jag ska berätta allt!
Det började med att klockan slog 06.30 och Pierre väckte mig med sin ljuva stämma
och en bricka med blåbärsmuffins med ljus i, två mackor med kaviar & tomat (sååå gött!) och
ett paket.Måste slänga in en liten parantes och berätta att paketet var inslaget med rester
från vår fondväggstapet ;) Så det var rena rama lyxpaketet redan där!
Hursomhels, det här fanns i paketet:
 
 
Ett häfte som han pillat med hur länge som helst!
När jag såg MUSE-loggan överst på sista pappret så var jag mer eller mindre tvungen att knipa
ihop ögonen för jag vågade knappt tro at det var sant. Det är mitt ABSOLUTA favoritband och
jag har sörjt hela sommaren över att vi inte ska dit och se dem, vad jag inte visste då var att han
redan köpt biljetter... HERREGUD VILKEN START PÅ DENNA DAGEN!
 
Sen drog jag till stan och blev bjuden på sushi av Alicia ♥
Nu råkade det bli som så att det inte var någon vanlig sushi... Det ringde nämligen en viss person
mitt i maten som kom att förändra min vardag framöver. JAG FICK JOBBET JAG SÖKT! WEHOOOO!!
Så på onsdag börjar jag jobba som växeltelefonist på Swedbank, vi hörs där ;)
 
Anyway, Pierre var lurig hela dagen så jag misstänkte att någon skulle komma på besök så jag
städade lägenheten och grejade litegranna innan han kom hem. Han hann vara hemma några
minuter innan jag hör x antal personer i trappuppgången sjunga "ja må hon leva" ashögt! Fattade
ingenting, vilke skulle det vara?! Men när jag öppnade dörren hade det inte kunnat bli bättre,
det var nämligen mamma, Linda och Johan ♥
Allt detta är ihopstyrt av min familj och Pierre.. Så otroligt tacksam för hela dagen!
Fick hur många paket som helst, känner mig bortskämd:
 
En aaaasfetasnygg, genomskinlig blus!
 
Ett par svarta och ett par gröna, likadana byxor från vero Moda!
Skitfina detaljer och höga i midjan :)
 
Stora lakan, wihooooo!
 
Kan man någonsin få nog av strumpbyxor?
 
En lila och en svart stekpanna! Haha jag dör vad snygg den är!
Provade den imorse och den gjorde mig glad :)
 
Min lillasyster gav mig ett presentkort på Monki :D
 
Tack alla inblandade för världens bästa födelsedag! ♥
Älskar er!


Kommentarer
Postat av: Lina Roger

Men herregud vilken fin familj du har! Den du bor med och dom du flyttat hemifrån från :D!!
Bara ler när jag ser alla presenter du fått! Precis LENA på allt, modell av plagg & FÄRGVALET :D!! Hihi Puuuhuuss <3

Svar: Eller hur, hur bra kan man ha det?! :DGillar att jag fick gröna och lila strumpbyxor - mina favvisar liksom! <3
När seeeees vi min stjärna???
Lena

2012-09-07 @ 16:45:17
URL: http://linaroger.blogg.se/
Postat av: Lina Roger

Tycker att vi ses snaaart! Gärna igår! :D!

2012-09-07 @ 22:49:08
URL: http://linaroger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0