En blandning av allt möjligt

Jag har missat att skriva om så himla mycket saker det senaste, mitt huvud har varit upptaget.
Nu tänker jag fylla ett inlägg med löjligt mycket blandade bilder från lite mer än en månad tillbaka.
Såatteh, håll i hatten, det kommer inte bli särskilt intressant men för min egen skulle vill jag ha
upp alltihopa, så att jag en vacker dag kan gå in här och läsa igenom min blogg. Som en dagbok.

 
 
Någon dag innan jag fyllde 23 sensomrar så bakade Angelica världens godaste tårta till mig!
Två lager kladdkaka fylld med marsmallowfluff, grädde och färska bär ♥
 
 
Vi hade kalajs hemma hos oss och som vanligt så hamnade några i badrummet... :P
 
 
På kvällen (eller klockan 4.30 på natten) så kom jag på att vi inte hade tagit några bilder.
Jag ville ta några men Pierre ville inte vara med.
Tusen tack alla inblandade!
 

 
 
Den 12 september kom några snubbar och rev sönder vårt badrum!
I typ.. 3 veckor så fick vi spola med hjälp av en hink, inte för att vara den som är den - 
men det var inte det roligaste. Men lätt värt det!
 
 
Bibbi och hennes systrar styrde ihop en släktträff.
Passade på att ta en kusinbild :)


 
Jag trodde det stod något helt annat när jag kollade snabbt.................
 
 
Jag och Pierre var barnvakter över natten till Ella och Alice. De har blivit så himla stora..
Jag och Pierre sov inne hos Ella och när vi smög in mitt i natten så satte sig Ella upp och
sa: "Lena!" jättehögt. Jag trodde hon var vaken så jag började förklara för henne att det
var natt och att vi skulle sova allihopa.. Men jag fick snarkningar tillbaka :) Hon pratade i 
sömnen haha! Gullhöna ♥
 
 
När vi vaknade på morgonen satt vi och pärlade allihopa, jag gjorde världens finaste fjäril med
stor hjälp av Ella som valde alla färger. Pierre gjorde en skitkonstig dinosaurie som han inte ens
fick göra klart för Ella behövde blåa pärlor ;)

 
 
Badrummet blev färdigt och jag invigde ett skitsnyggt linne som jag fick av mamma.
Gladchey!
 
 
Förra helgen - alltså den 6-7:e - så åkte jag ut till mina syskon och mamma i Sunnet ♥
Vi krattade ihop alla löv för att elda upp dem i ena hörnet av trädgården, sen kunde vi
inte sluta leka med en tändare och tändvätska.
 
Det var allt för mig för denna gången! Kramhej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0