2 dagar med mina favoritnötter

 
Åååh, världens bästa helg!
Jag och gänget från InOcean spenderade förra helgen uppe i Karlstad hemma hos Dallen
som äger ett eget hus. Vet inte vart jag ska börja för att beskriva den här helgen men jag ska
göra mitt absolut bästa genom att radda upp lite saker:
 
Mysig resa från Gbg till Åmål där McDonalds fick stå för frukost.
Stopp i Åmål för att plocka upp öl, bland-dricka och Bobby.
Fortsättning på resan till Karlstad med Bobby som DJ - najs.
Genrep på 45 minuter varpå alla tyckte att det skulle bli bättre med öl.
Glapp i ljudsladden hos Dallen = en mkt arg Marcus. Kul!
1h vila i soffan innan vi öppnade burkar och flaskor.
Göra slut på 2 flaskor sprit...
Gå ut på krogen och tappa bort varandra.
Jag och Pierre blev skickade 500,- fel i taxin tack vare mr Hjort. Fel adress.
Både Pierre och Marcus konstaterade att de skulle döda varandra.
"Om du hittar en död polack i din soffa så ringer du polisen - då var det jag" - Marcus
Morgonmys med McDonalds, kaffe och film.
Rep i lokalen igen.
Färd mot Åmål för att droppa av Bobby - ingen ville egentligen släppa av honom..
Thaimat som Marcus bjöd på i Mellerud - bland det bästa jag ätit.
Färd tillbaka till Gbg.
Bajshistorier på radion.
"Det var ju fekalier i hela tjällaren"
 
Under den här resan så har vi skrattat så mycket att vi har sparat ihop en hel livstid.
Ni är underbara killar, älskar er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0