Världens bästa dag.

Den 24 mars tillbringade jag och Pierre hela dagen i Scandinavium
eftersom han gick vidare för att få sjunga inför juryn i X Factor!
Hela dagen var ett uppstyrt kaos med kameror ÖVERALLT och de
var i ansiktet helatiden. Det var sjukt roligt eftersom det inte är
något man upplever varje dag :) Spännande!
När det efter x antal timmar var Pierres tur att gå upp så fick jag
stå kvar och prata med David Hellenius, the one and only!
Pierre sjöng 'Man in the mirror' på sitt egna sätt och tack vare sin
rockiga klang i rösten så släppte Ison, Marie Sernholt OCH ANDREAS KARLSSON
vidare honom!
Största grattiset till min bättre hälft för att du ska till X Factors Bootcamp!
Kakan som är längst ner av bilderna är en grej de sprang runt och delade
ut backstage. Hann aldrig smaka på den men jag behövde tydligen
dokumentera att vi fick dem så jag kunde inte låta bli att lägga upp den.
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0