Kustsimmarna

 
Här startar vi varje dag klockan 10.30 och har en grupp Baddare som ska lära sig att simma!
Stället är helt fantastiskt när solen är framme ♥
Jag cyklar hit alla dagar i veckan så därför får jag en mil under fötterna varje dag.
Kolla vattnet liksom!
.
Efter Edsvik åker jag, Ingela och Markus hem till dem i Grönemad, en riktig idyll!
De bjuder på mat varje dag (hur snäll får man vara?) och då kan jag passa på
att läsa en bra bok i solen undertiden :)
Mitt sommarjobb är helt otroligt.
.
Efter lunchen drar vi vidare till Fjällbacka för att ha två grupper;
en baddargrupp och en grupp 9-12åringar som är mer av en fortsättningsgrupp.
Återigen; helt otroligt!
Vi avslutar dagen med två grupper mellan 16.00-17.00 där de är en baddargrupp
och en fortsättningsgrupp :)
Idyllerna bara regnar ner här på västkusten!
.
Vi har simmat i solsken, molnighet, sjuk blåst och ösregn!
Inget stoppar barnen trots att det bara är 13-15 grader i vattnet.
Som simfröken kan man inte vara mer än stolt och glad när man ser att de lär sig nya saker :)
Tack och godnatt för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0