Thailand 30/12-2011

Hemresa ♥

Man skulle kunna tro att vi inte alls ville hem här MEN vi hade faktiskt hemlängtan. Jag gissar att det beror på att Pierre var sjuk de sista dagarna men vi låg och fantiserade om hur skönt det skulle få vara att andas kall luft igen, spola ner pappret i toan och dricka vatten ur kranen!
.
Silikonproppar
Jag fick ett par AWESOME öronproppar av min mor som stängde ute typ allt ljud som fanns. Det enda jag hörde var mina egna andetag och ett dovt muller från flygplansmotorerna :) Nöjd!
.
För det första: HÄR HAR VI LANDAT!!! :D
För det andra: PIERRE LÄMNADE KVAR EN DOSA SNUS!!
Mina vänner, efter 6 år har Pierre slutat snusa (eller iallafall gjort ett starkt försök eftersom han klarat 6 dagar utan snus än så länge) :)
Sist men inte minst: Tack för en UNDERBAR resa alla inblandade :) ♥
Next time blir 2014 ;) Hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0