Thailand 26/12-2011

Sandslott
Idag höll några australienare på att bygga ett jättefräckt sandslott så jag frågade ifall jag fick ta ett litet kort varpå de svarade:
"Of course you can, it's just sand!"
.
Pussgurka!
.
När du åker till Thailand - köp majsen de säljer på stranden.. MUMS!!!
.
Solnedgång ♥
.
Jag tycker inte att begreppet "normal" är något att fastna för direkt..
.
Svar ja - det är salladsbaren igen och den var lika fantastisk som vanligt!
Vi har haft sån jäkla tur med folket vi har träffat här nere.. Den här kvällen fick vi äran att lära känna Linda och hennes pojkvän som reste runt lite i Thailand och skulle vidare till Bangkok om två dagar (jag och Linda på bilden). De drog med oss till en party-tuktuk där vi drack mojitos tills vi blev helkalas och blev bland annat erbjudna att köpa kokain av en thailändare på moppe. Vi sa nej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0