Thailand 25/12-2011

Vad är det här för cool och guldig ödla som ligger och steker påväg ner till stranden? Skitball!
.
Den lilla apan jag pratade om tidigare hade fått en liten klänning (kanske i julklapp?) när vi kom förbi den här dagen :)
.
När vi käkade på en liten restaurang nära vårt hotell den här dagen kom ett suspekt par in och satte sig vid ett bord bredvid. De pratade inte med varandra och de satt mest och tafsade på varandras kön... På bilden lyckades jag fånga ett litet guldkorn när Thailändskan sitter och trycker (pumpar typ..) mot mannens kön. Trevligt!
.
Min snygga fästman (bara sambo och pojkvän när bilden togs dock haha) vågade typ inte kolla på tafsparet för att han trodde de skulle se honom :P Jag däremot satt bara och glodde...
.
I ♥ PHUKET
Haha! Den här kvällen var vi på ett shoppingcenter i Patong som heter Jungceylon och såg Sherlock Holmes 2 på bio. Om du betalar ca 120,- så får du en skön soffa för två pers med fällbart ryggstöd, en FET jävla cola (eller en öl) och en FET jävla popcorn :) Lätt värt det.
På väg ut mötte vi en elefant som kände samma sak för Phuket som Pierre gjorde, det var mysko!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0