Thailand 23/12-2011

Solbadar'n
Idag var en dag i solens tecken, minsann... Vid det här laget hade snubben som hyr ut solstolarna börjar fatta att vi kommer varje dag så vi hade två stolar reserverade i den främre raden varje dag :) Lyxigt värre! Här ligger jag och läser världen bästa bok och förstår inte riktigt att jag här arbetar på brännan som kom att svida hårt de två följande dagarna. Aj. Men jag mår svinbra här iallafall, jag misstänker att ni kan se det :)
.
Helena!
Här sitter hon - våran alldeles egna "big mama" som de coola jetskikillarna kallade henne :)
Här bytte vi facebooknamn med varandra så att vi skulle kunna fortsätta hålla kontakten när vi kommer hem till kalla Sweden. På stolarna bredvid sitter även de sköna människorna Brigitte, Michelle och Stefan ♥
.
Bananklase!
Kolla vad vi hade utanför vårt hotell :D RIKTIGA BANANER!!!
.
Där kom den,
den första ordentliga brännan.. Ni vet när det kokar lite i huden så där härligt efter att man har duschat? Så kändes det :)
.
Hahahahaha jag dör lite!
Vi har fått nya hudfärger x'D
Spana Pierres vita kallingar och min vita bikiniöverdel!
.
Det godaste och äckligaste på hela resan...
Salladsbaren på vårt favoritställe - BÄST ;)
Men musslorna nu då... Den där smaken av hav som man älskar att känna när man äter havsdjur? Glöm den.. Släng på en hel bregottbytta, koka dem tills de är snigelslemmiga och häll över en jävlarns massa socker. Så jävla vidrigt alltså, men vi käkade upp dem ändå eftersom det var vår favoritrestaurang och vi ville inte förolämpa den trevliga personalen. Hur svensk är man då egentligen?
.
Thailands bästa trubadurer ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0