Thailand 20/12-2011

Hårspänne
Köpte en typisk turistblomma att ha i håret, men jag skiter i att alla går runt med dem för jag älskar den!
.
Laem Singh
Idag var dagen då vi tog oss till en av mina favoritstränder Laem Singh via en tuktuk. Föraren ville antagligen ha ihjäl oss för hon körde som en jävla dåre i 45 minuter - och de kör redan som idioter allihopa. Så vår förare var en idiotdåre. Men vi kom fram och det var billigt! Tummen upp!
.
Man ser fina och roliga saker från en tuktukbil, bland annat lila hus och massa turkost hav ♥
.
I det här landet älskar de sin kung. Undrar hur länge vår kung hade fått stå på en stor plansch mitt i stan utan att bli nersprayad eller vandaliserad.
.
Laem Singh ♥
.
Dricka öl och sola - varje dag :)
.
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!
Nu när jag ser den här bilden (är hungrig för övrigt) så dör jag lite. Jag vill tillbaka :)
.
Jag och Pierre köpte matchande armband ♥
.
Monkeyman! På väg upp från stranden satt det en liten rackare och skalade banan, han ser hur ledsen ut som helst och jag tror det beror på att han är helt ensam med sin kedja runt halsen..
.
Salladsbaren på vårt favoritställe.. Herregud alltså! Ge mig broccolin och vinägerdressingen MMMMMMMMMM MUMS! Jag skulle krossa en bil för att få äta det nu. Jag skulle krossa et fönster för't!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0