LCHF-kosten

Okej, som med allt annat så finns det fördelar och nackdelar med ALLT.
Jag äter en kokt rödbeta till frukost varje dag och jag SVÄÄR att det är svinjobbigt att få bort det från händerna när man har skalat den... Det är värt det dock eftersom rödbetor med smör är så förbenat gött!
Jag funderar på att börja lägga upp lite av de recepten vi prövar på här ifall att ni skulle köra igång med denna kosten ni också!
En sak vi gjorde var att göra en torskrätt med citron/purjolökssås med broccoli och grönsaker. Till det så hade vi en skön dipp som fick stå för fettintaget :)
Bilden längst ner är gårdagens middag. Vi körde in grönsakerna i ungen, gjorde världens gräddsås med champinjoner och stekte ryggbiff (tror jag?). Awesome söndagsmiddag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0