Bla bla bla

Pusselipussel
Jag drog igenom ett helt 1000-bitars pussel häromdagen!
Well.. Det tog några dagar och Pierre la dit runt 3 av bitarna.
Duktiga vi är! Jag, mamma, syrran och brorsan brukade göra såna här stora pussel förr och det var skitmysigt :)
.
Äckelägg?
Helt seriöst, vad har hänt med det här ägget? Det får mig att tänka på ådriga saker.....
Vi använde det INTE i våran äggröra.
.
Praktikplats
Jag har så jäkla kul på min praktik så det nästan är dumt alltså!
Lärarna jag går med (llu:are) är hur snälla som helst och vi trivs tillsammans. Eleverna har jag också fått skitgo kontakt med så jag ser fram emot att vara på Lexby Skola resten av mina praktikveckor! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0