Snart slut på denna dag...

Äntligen börjar klockan bli läggdags! Jag har haft så oändligt tråkigt idag att jag nästan kreverar.. Jag vet, jag ansvarar själv för denna tristess och makten att ändra detta har legat i ENBART mina händer. Men det är lätt att bli lat när man helt plötsligt bara har en dag för sig själv. Skolan tog upp 2 timmar, hårfärgningen tog 2 timmar och sen gick jag och köpte chips som tog typ 20 minuter... Förutom det har INGET hänt ;)
Jag har sjungit jävligt högt till mina listor på Spotilök, dansat runt, kollat 4 avsnitt av Glee, värmt matrester (och ätit dem!) samt tyckt till om en himlarns massa saker!
.
Tillexempel så avskyr jag "Talang".. Helt seriöst, vad är det för jury egentligen? Äckel-Bengt, Lejonkvinnan och okänd boeg? De skickar ut en tjej ur tävlingen som kan prata baklänges för att det är "tråkigt att titta på" medan nästa snubbe på scen sjunger Eddie Medusa-covers och slinker vidare till final för att det var "så kul"... Oh shit, det enda roliga med det programmet måste vara Markoolio och han trolleri-tobbe. De är roliga! :)
Ett annat program som får feting-dissen är "101 sätt att åka ur en gameshow". Fast de får en liten minitumme upp ändå för att det är så roligt att se paniken i deras ögon när de ramlar ner i vattnet, hoho! Men på en timme program tycker jag att det ska finnas mindre babbel & konstpauser (fel svar är................................................................) och fler folk som ramlar!!! Åååååååå ska det vara så svårt att göra mig nöjd?! Svar ja, det verkar vara så.
Jag sitter för tillfället bänkad framför teven och skickar all min positiva energi till Eskilstuna och mina man som står på scen i detta nu (säkert därför jag är så bitter), teven står bara på för att Big Brother börjar om 30 minuter (i skrivande stund iallafall) ungefär ;) DET är ett bra program! Det är ett SJUKT bra program, det har bannemig allt. Häromdagen bakade de tillochmed in lite "Total Blackout" (som också är ett svinbra program).
Dippen står på kylning, gurkstängerna är skivade, chipspåsen är öppnad och folkölen är knäckt! Jag överlever - tro det eller ej - på egen hand! Fast det är inte lika kul.
NEEEEEEEJ!! Jag bytte precis kanal och då går "RuPauls Dragrace" på TV11... Blä. Inte godkänt.
Känner mig som en kommentator eller något. Kände la bara för att skriva av mig lite av allt jag tänker på och detta var en pytteliten bråkdel!
Fasen också, på tal om bråkdel så har jag inte pluggat idag som jag först hade tänkt.. Attans..


.
.
Jag hoppas att jag aldrig behöver färga om mitt löshår, det var en PÄRS! Men det var allt värt det eftersom jag äntligen kan använda det på riktigt nu. Jag babblar verkligen på om massa onödiga saker nu känner jag, det finns ingen hejd! Nu är det 10 minuter kvar till Big Brother så jag avrundar lite genom att slänga upp en bild på det jag har framför mig:
.
Nu ska jag vräka i mig massa skit innan jag lägger mig. Hejdooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0