Kameran åter i bruk!

Äntligen är allt iordning med kameran :)
Objektivet är helt fantastiskt och väskan är perfekt.
Ooooooohh livet är FINT när saker ordnar upp sig såhär lätt!
I helgen har vi varit hos Angelica & barnen och haft det mysigt - barnens favorit Bibbi var också med!
Vi har promenerat i Kungsbacka, lekt i solen, ätit massa tacos
och babblat i soffan med ett glas vin :)
Jag har några bilder att lägga upp så jag slänger bara upp dem!


Jag lyckades ta en bild i tv-reflektionen!
Skitballt :)


Ella var alldeles till sig när mormor kom! :)
"Mommo sitter i bilen!!"


Efter "mobbo" hade slutat jobbet kom han också dit till
både Ellas och Alices stora glädje :)
Vi andra blev också lite glada.


De sprang direkt ut på baksidan och rullade boll till varandra :)
Söt-Ella!


Sen hamnade vi allihopa på golvet och tittade förtjust på när
Alice rullade runt i sitt babygym!
Haha, så jäkla snygg!


Sötaste flickan på hela jorden?


Hahahaha, kameraskygg? ;)


Lillasyster får en kram :)


Sen kom "mobbo" ner och myste med flickorna, det verkar som att
Alice gillade det haha!


<3

Det var allt för den här gången!
Min helg var helt fantastisk och som vanligt önskar jag att den vore längre :)
KÖSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0