Fredag

Hemma från skolan!
Tentamen är ruskigt nära nu och jag känner mig (för omväxlings skull) sjukt redo :)
Har lite funderingar på att plugga igenom allting idag eftersom Pierre ändå är i sköna Eskilstuna och gör en spelning. Jag skulle ha varit med men jag ska på kurs imorgon klockan 9 så det skiter sig lite. Däremot så spelar de på Härlandafängelset imorgon så dit ska jag iallafall!
.
Har bytt om till pyjamas igen, gjort en kopp te och skruvat upp volymen på Spotify i köket.
Passar på att lyssna på sånt där som typ INGEN i min omgivning gillar - basig och "dansig" musik :) Klubbmusik!
Lady Gagas nya album var en idiotstor besvikelse MEN tre av hennes låtar åkte rätt in på min träningslista, nämligen;
  • Heavy Metal Lover (spelas btw just nu - MUMS!)
  • Electric Chapel
  • Yoü and I
Känner att det kommer bli en härlig fredag :)
Är sjukt inspirationslös för tillfället så jag återkommer seeeeeen.
Hejsvej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0