En dag down town

Här sitter jag i sängen och är 900,- kronor fattigare än jag var imorse..
HUR gick detta till undrar jag.. HUR?!

Men det är inte så konstigt som det låter faktiskt, och helt okej med tanke på VAD pengarna gick till :)
Min nya arbetsgivare hörde nämligen av sig igår och berättade att jag får gå simlärarutbildningen redan i helgen och därför blev det ju jäkligt bråttom att hitta en baddräkt helt plötsligt - därav min stora pengaförlust.
Vet ni vad en bra baddräkt kostar typ?
500 kronor!!!!!!!!!!! FEMHUNDRA RIKSDALER kostar en baddräkt som ska hålla ordentligt.
Nu var jag dock lite snål och köpte 2st lite mindre bra för 250,- styck, men jaja...
Sen behövde jag ju ett par shorts att gå runt i när jag inte är i vattnet så där rök 50,- till.
Och hårfärg eftersom att jag har typ 2cm apsexig utväxt.
Jag tog 2 förpackningar eftersom mitt löshår ska färgas i samma färg. Där rök alltså 190,- till.
Sen käkade vi på stan. Subway.
Och jag köpte en jumpsuit till sommaren. 99 riksdaler kostade den.
Hoppsan sa så var vi uppe i smärtsamt höga summor.

Fyfan alltså, jag önskar att jag kunde odla pengar :)
Nu ska jag göra mig redo för pojkvännens ankomst och motbevisa hans teori om att "baddräkter inte är särskilt smickrande".
Herrå!

Ps. Jag och Anna har hittar våra nya stilar, helt klart:



KÖSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0