Love you

Tim tog en jättefin bild på min och min karl på Kontiki i lördags så jag delar med mig av den :)



Det var en SJUKT trevlig kväll och fullt av CV-fans som
längtade efter det nya albumsläppet :)



Nu är klockan över 3 och jag har inte åstadkommit ett SKIT idag.. Jag har några saker att göra men jag kan inte bestämma mig..
Antingen städar jag vårat rum,
eller så städar jag köket,
eller så drar jag ner till gymmet...

OM jag känner mig själv rätt så blir det småpill på rummet, /ignore på köket och en sväng till gymmet innan jag drar vidare in till stan för att köpa ett torkställ till hemmet! :)
Prima.

Kommentarer
Postat av: Bæstis

Uppdatera tack =)!

2011-03-30 @ 20:28:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0