Grattis lillebror 18 år!

Grattis på födelsedagen önskar jag min fina lillebror som ÄNTLIGEN blir 18 år gammal!

 

För att citera min far: "Vem trodde att den här dagen skulle komma?"
Vi firar detta med att åka till Uddevalla ikväll och närvara hos mamma och pappa medan födelsedagsbarnet själv är ute och festar på någon/några av Uddevallas tråkiga (fast roliga för en nyfylld 18-åring?) uteställen.
Jag och syrran har köpt en liten present ihop som han får imorgon när resten av släkten gör oss sällskap :)

 

Jag sjäv spenderar dagen i skolan igen där gubben i shorts pratar om massa komplicerade termer och satser.
Han sa tillochmed en gång:
"Vanligtvis ser en sats ur såhär", varefter han målade ett långt vitt streck på tavlan... Jadu...

 

Är lite allmänt opepp just nu för att man vaknar till SNÖ idag.
Det var ju vår igår?!
Jag och Pierre promenerade tillochmed uppför vår gata som var röjd från grus, om inte DET är ett vårtecken så vet jag inte vad. Menmen, antar att jag får vänta lite till innan jag plockar bort kängorna för idag fick de bannemig åka på igen -,-

 

 

Det var allt för mig just nu!

Eller nej förresten, två saker til!!!

 

För det första:
Gå in på den här länken och rösta fram Chemical Vocation till Groezrock i sommar!
Det tar max 2 minuter och du gör bandet och övriga intressenter VÄLDIGT lyckliga :)
http://www.macbethfootwear.net/groezrock/

 

Och för det andra:
Imorgon spelar Social Sibera tillsammans med Nikola Sarcevic (Millencolin) på Kontiki,
så om ni är i svängarna och inte har något bättre för er (det har ni inte.) så kom dit :)
Biljetter finns att köpa på Shelta, Andra Långgatan 21.

 

NU är jag färdig :) Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0