Goderafton

Nu har jag varit iväg och tränat! Herrejisses så duktigt av mig, den här gången blev jag riktigt svett alltså.
20 min på crosstrainer, 20 min på step-maskinen och 15 min på spinningcykeln - HEJA MIG!
Blev dock jobbigt medveten om att jag sköljde ur håret för dåligt efter färgningen när papperet jag torkade bort pannschwetten med blev lite ljusrött............... Eh?

Efter det tog jag mig en rask promenad till Hemkoep på Stigbergstorget för att hämta ut en ny bikini - man måste ha en liten morot när man tränar! I sommar sitter den perfekt :) I Thailand sitter den perfekt!!!

Nu har jag kollat igenom HELA Ellos-katalogen som de så metodiskt skickade med när jag hämtade ut mitt paket.. Detta gav mig ett enormt sug efter att skaffa gardiner och lampor till lägenheten! Vi hade lampor här ett tag förresten... Men de försvann... Haha. Det behövs nyaa!

Pierre ligger och småsnarkar i sängen... Eller nej glöm det, han vaknade nu <3



Önska mig lycka till, jag ska komma på ett sånt SJUKT effektivt sätt att ta mig till Flen i helgen och tillbaka så det finns inte! Jag och Anna brainstormar järnet.

KÖSS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0