"Finfina"

Hej cyberspace.
Jag kommer från verkligheten och vill föra fram ett litet tips på en RUGGIGT god juice.
Såhär ser den ut:



Såhär smakar den:
MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM MUMS!!!


Det fräcka är att det inte är ett skit tillagt. Det är BARA apelsiner?!
Inget extra socker, inga konstiga konserveringsmedel eller smakämnen.. Bara vanliga hederliga hemmapressade apelsiner.
Jag ska snart ner mot stan och jag är rädd att jag kanske köper en.. Eller NEJ! Jag sparar pengar nu.
Men jag ska förbi affären och köpa apelsiner sen, för nu fick jag cravings!

Hejdå cyberpeople, och tack för att ni läste.
Gå nu och betala för mycket pengar för juicen här ovanför nu, det är värt det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0