Sunny times

I fredags åkte jag till min kära vän Lina och hade en helt UNDERBAR dag i solen :) Vi spelade ett frågespel på iPhonen som hette M.I.G som var svinroligt, typ som TP men roligare :D
Solen tog lite styggare än vad vi hade väntat oss så när vi efter 4 (!) timmars stekande mitt på dagen kollade oss i spegeln hemma hos Lina så skrattade vi bara... Jag såg fan förJÄVLIG ut - röd som en kräfta över hela ryggen! Och smart som jag var så låg jag bara på mage där ute vid havet också eftersom det är bekvämast.. Så jag var blek på magen och illröd på ryggen. Snyggt.
.
.
AJJEEEEEH!!

.
Lina tog solen lite bättre än vad jag gjorde för hon blev bara fin och brun. BLÄ PÅ DIG!
Efter Pierre hade slutat jobbet så tog vi hans gamle ESH till min mamma och pappa där vi välkomnades med öl och svalkande kvällssol. Jag fick även kylbalsam på ryggen efter att min kära mor förklarat för mig vilka tider som är värst på dagarna att vara i solen - de timmarna jag var där.... Hopp, tji fick jag för att jag trodde att solen inte tar så bra nu! Idag sitter jag dock men en svinfräsch, brun rygg och längtar efter att få jämna ut brännan med lite färg på framsidan kroppen också...
.
.
Jag blev ägd i helgen... Pierre badade - men inte jag...
Nog pratat om det.

.
Efter att ha haft två underbara dagar i Havstenssund (där vi för övrigt hjälpte pappa att bygga trall!) så åkte vi vidare till Kungshamn för att träffa Bibbi och Bengt. Vi kom lite tidigare än vi sa till Bibbi så det var ett glatt ansikte vi möttes av i dörren :D
Efter en kort sammanfattning av vad de gjorde i Rom så gick vi ner till hamnen och åt en varsin glass och tittade på Bengts bygge :)
Hej och hå, fatta vilken underbar helg jag har haft! Tyvärr avslutade jag den med världens vrålförkylning som äntligen har försvunnit.. Puss på er, jag orkar inte skriva mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0