Midsommar!

Känner att det enda rätta är att starta det här inlägget med att säga:
VÄRLDENS BÄSTA MIDSOMMAR!!!!!
.
Jag och Pierre spenderade den ute i Kungshamn tillsammans med Bibbi & Bengt :) På självaste midsommarafton hade vi även Bent, Maria och Anna som sällskap i sjöboden och det var helfestligt! Den här helgen hade ALLT!
Mys
Sol
Jordgubbstårta
Öl
Groggar
Vin
Kaffe
Sill
Skratt
Halvfungerande Spotify
Creedence
DJ Pierre (återuppstånden!)
HELA kräftor (ja, det är ett internskämt)
Nattbad med Anna och Pierre
Vingelfärd hem klockan 2 på natten
Bakfylla
Makrillsfiske
Promenader
Solning
Utemys på Calmars
<3
Här kommer ett bildregn:
.
.
Bibbis magiska jordgubbstårta!
.
.
.
Trots att vi var i Kungshamn så dracks det öl som ligger mig nära om hjärtat <3
Skänkte pappa och mamma en tanke varje gång jag tog en klunk!
.
.
Bent tog den här bilden med min telefon så att jag aldrig skulle glömma hur HELA kräftor ser hur ;) HAHA!
.
.
På midsommardagen smet vi ut på havet i flera timmar och fick upp 9 härliga makrillar :) M-m-m!
Tack Bengt och Bibbi <3
.
.
.
Jag avslutar med den här söta bilden :)
Kram på hela världen, nu ska jag mysa ner mig i sängen med min man!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0