Lördag

Måste bara berätta... I lördags var jag och Pierre uppe till 6 på söndagsmorgonen! Det hela började med att vi gick upp runt 11 på lördagen och startade FF7, sen slutade vi inte med det förrän klockan 6 på söndag morgon ;P HAHA! Jaja, vi är de största nerdarna i historien men det ger vi blanka F i. Våra ögon blev inte heller fyrkantiga, vilket man skulle kunna tro att de blev efter att ha stirrat på dumburken en hel dag.. Så ah, det var ju tur iallafall..
Att nämnas också bör det faktum att vi under den här tidsramen hann bli hungriga, mätta, fulla, hungriga igen, mätta igen, trötta, mys-sugna, nöjda, nyktra, pigga och trötta igen - finaste lördagen (och början på söndagen) i mitt liv.
.
.
Trodde inte att man kunde ha såhär roligt med sin pojkvän men tji fick jag.
Har kramp i kinderna och träningsvärk i magen efter alla skratt jag får från dig älskling.
För jag menar, hur ofta brukar det vara roligt att städa? Typ...aldrig?
Men nuförtiden är det SJUUUKT kul :D Say no more, hejsvej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0