Idag, tisdag!

Idag åkte jag ut till Kungsbacka för att träffa efterlängtade Angelica och barnen :) Kändes härligt att mötas av en skrattande Alice det första man gör när man hoppar in i bilen :D Gulle! Hon har blivit såå himla stor nu! Ett halvår gammal och hon har redan dragit på sig världens största flörtögon.. Friarna kommer stå på rad om 20 år ;)
.
.
Haha "gee mig telefonen nuu!"

.
Jag fick även en present av Angelica!
Ett JÄTTEFINT armband :)
Jag fick det enbart för att jag är så jäkla go.. Haha nejdå.
Check it out:
.
.
.
Jag är så himla glad för detta! Jag älskar smycken och småsaker men jag är urkass på att köpa sånt här.. Är rätt dålig på att använda det också för jag känner mig så fin i smycken men jag lovar härmed att skärpa till mig på smyckesfronten! :D Tack så jättemycket igen, jag älskar er <3

Kommentarer
Postat av: Angelica

Jo för att du e så jäkla go! ;-)

Och.. Vi älskar dig med!

Köss

2011-06-22 @ 15:42:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0