Worst thing EVER

Här går jag runt, mitt i sommaren och drar på mig urinvägsinfektion?
Varför?
Det är helt seriöst något av det absolut värsta som finns och det är bannemig inte första gången jag har det. Senast var nog i oktober förra året så jag har redan haft det 2 ggr på ett år. Det här inlägget är rätt ointressant om du inte är intresserad av att läsa hur kissenödig jag är helatiden.. Just saying så att du kan sluta läsa ifall du hade hoppats på något roligare. Jag är konstant kissenödig. Och när jag går på toa så kommer det ingenting. När det väl gör det så svider det så jag nästan kreverar och jag kan inte spola vatten i kranen utan att typ kissa ner mig! Ååååå jag blir tokig på det här...
Om det inte har gått över tills imorgon så ringer jag vårdcentralen och grinar tills de ger mig antibiotika..
// Världens mest missnöjda brud.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0