Mycket att se fram emot

Satt här för mig själv när det slog mig hur mycket jag har att se fram emot!
.
Bara inom den närmsta månaden händer massa saker:
Jag får veta om jag är antagen till lärarutbildningen
CV spelar på Fjordfestivalen (äntligen!)
Grillfest i Kungshamn med Pierres familj
.
Inom ett halvår händer ännu mer:
Jag fyller 22 (jag ÄLSKAR att fylla år)
Jag börjar jobba med simskolan - åldrarna 3-8 :)
Förhoppningsvis så börjar jag skolan!
Bengt fyller 50 (och det ska firas!)
Jag och Pierre ska måla om HELA vår lägenhet (Can't wait.........)
Pappa fyller 50! Min gamla pappa :) <3
.
Och det bästa av allt:
JAG OCH PIERRE DRAR TILL THAILAND I 2 VECKOR!!
Jag blir alldeles pirrig i magen när jag tänker på hur fantastisk den resan kommer bli.
Sol, bad, öl. JAAAAATAACK!!
Så ja, jag har en del som väntar och jag har troligtvis missat 500 saker men jaja..
Jag är glad även om jag har urinvägsinfektion :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0