Lonely weekend

Lovade visst en bild på buketten jag fick av min prins häromdagen så här kommer den! <3


Fina va? :)

Den här helgen spenderar jag, mer eller mindre, rätt ensam!
Pierre är med CV i Bromma och spelar in 2 musikvideos till delas skiva som släpps om en månad.
Så jag sitter här i vårat rum (som råkat stöka till sig IGEN?!) och fördriver tiden med folkisar och rostad majs - vilken inte är helt fel alls! Men jag saknar honom...

Idag är det lördag, det är kväll och jag funderar på hur många avsnitt av Glee jag kommer orka se innan jag somnar... Eller om jag ska ta och svänga på det senaste Grey's Anatomy kanske. Ja något av dem blir det hursomhelst, kanske båda!

Imorgon åker jag till Kungsbacka och firar lilltjejen Ella som fyller 2 år! Stackarn firar detta med att ha dragit på sig en öroninflammation så det blir bara firande med familjen... och mig! :)
Bibbi hämtar upp mig vid tåget strax efter 12 så får vi se sen om Fjärten hinner ta sig till kalaset eller om Ella får klara sig utan sin älskade Mobbo!

Jag har lite bilder att tanka upp och så håll i hattar och mössor för här kommer de;


Alla hjärtans dag! Vi firade som sagt med sushi, hallonhjärtan och en jätteflaska Heineken var!
Helt fantastiskt :)


Jag provade att dra utanför lägenheten med läppstift, kände mig lite för fin men what the hell..
Tur att det var borta tills jag mötte Pierre för jag vet inte om röda läppar på honom är min grej.. faktiskt...


Haha! En solig dag i Gbg på stan... Jag gick runt och knep ihop hela ansiktet för att det var så jäkla ljust så jag var tvungen att köpa ett par glajjer! Sjukt nöjd :D Min fjärt hade ett par i väskan också så vi gick runt och var coolast i stan, yesssssssssssss.


Jag kirrade ett par lpskivor hos mina gudföräldrar! Tack :)

Elvis - That's the way it is
Bo Hansson - Lord of the rings (1972)
Bo Hansson - Ur trollkarlens hatt
Creedence Clearwater Revival - Pendulum

Ha världens bästa lördagskväll så ska jag fortsätta stilla mitt seriebegär :) KÖSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0