Blandade bilder

Västtrafik
Jag måste ge er en fet applåd för att ni äntligen hittat något ni kan göra felfritt;
ge tillbaka reseersättning! Tack för de 182 kronorna :)
.
Cool-E
Ella sprang direkt till solglajjerna när vi var och handlade fredagsmys häromveckan :)
Vi köpte dem inte...
.
Gott?
Alice vägrade sluta äta på kundvagnen, haha!
Vad vet jag, den kanske är jättegod?
.
Det regnade lite...
Ni vet när man går i regnet och precis ALLT blir blött?
Vi hade med oss ett lock öl och en vinbox i det regnet och vi var typ 10 sekunder från att börja lipa när vi äntligen kom innanför dörren. Vi hann iaf torka oss innan vi skulle ut igen ;)
.
Julmys
Vi har julstämning hemma :) ♥
Världens minsta gran också!
.
Gunilla Persson?
Sket nästan ner mig när jag fick se att vår föreläsare såg ut EXAKT som Gunilla Persson.....
.
Hegelskursomfan
Seriöst. Jag fick ont i huvvet av alla iskulor som öste ner över mig. Vem öppnade himmeln?
.
Favoritglaset..
DET VAR INTE JAG!!!!
...jo, det var det.
.
Högskolan för scen och musik
Det här möttes jag av i dörren innan vår första workshop.
Usch typ?
.
God jul!
Det var allt för den här gången.
Jag har fler bilder men de är lite mer "sammanhängande" så de kommer i ett annat inlägg.
Såatteh.. Herrå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0