Träning

Nu jäklar har vi varit på gym-intro!
Idag var jag och Pierre nere på vårat gym och fick en guidad rundtur :)
Välbehövt kan jag säga, varken jag eller Pierre har tränat på detta sättet tidigare så det fanns MASSOR som vi behövde lära oss. Som tur var så fick vi stadens bästa (misstänker jag) PT som visste hur mkt som helst om muskler och träning, hon var helt enkelt BÄST!
Visste ni tillexempel att ni inte kan påverka om era muskler blir långa eller korta?
Eller att alla inte KAN få 8 magrutor?
Och något som ni absolut inte vet är att denna herren tränar hos oss:
.
Jag hade ingen aning om vem han var men det visste både vår PT och Pierre så tji fick jag!
Joel Kinnaman, min damer och herrar, hududrollsinnehavaren i "Snabba Cash".
KÄNDIS!!!!!!!!!!!!!!!!!
Men aja, jag är klar med detta inlägget nu, vill bara avsluta med att jag snart fyller år och jag längtar typ ihjäl mig. GÖÖÖÖÖÖTT!!!!!

Kommentarer
Postat av: Anusbananus

Åh, han är ju snygg. Jag börjar på erat gym nu! hahaha

2011-08-26 @ 13:02:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0