En fullspäckad dag!

Idag har jag och Nova knappt varit hemma, vi har varit utanför lägenhetsväggarna nästan hela dagen bannemig! Nova tyckte att gamla morsan spenderat alldeles för mycket tid inomhus så hon tog med mig på vagntur bort till mina gamla kollegor på Swedbank. Vägen dit är typ promenad, spårvagn, promenad, färja, promenad så det där med att vara på vattnet kan vi checka av på listan nu!
Det var supermysigt att hänga på mitt gamla jobb en stund och få stoltsera med lillan såklart. Söta som de är så hade de samlat ihop till en fin present till henne och detta var vad hon fick:
 
Blir så glad när hon får kläder som är lite större än vad hon kan använda för tillfället eftersom vi har en låda fylld med kläder i storlek 56 och 62.. Så lite större grejer uppskattas helt klart - både för att vi redan har en massa i de mindre storlekarna plus att hon kommer kunna ha de här kläderna lite längre! ♥
 
Efter besöket på Swebank så drog vi vagnen vidare för att möta upp min syster för att luncha på stan, vi promenerade till Grönsakstorget och käkade på en av våra favoritställen som ligger där, jag tror att det heter något i stil med "Soppa & Sunt", skitmysigt! Sen drog vi en varsin kaffe på Espresso House och Nova passade på att vakna ur sin vagn-dvala för att på blöjan bytt och bli ammad, något jag känner att jag har nemas problemas att göra numera! Folk får titta bäst de vill.
 
Efter x antal timmar av tjöt och skratt och fönstershopping typ så drog jag och Nova hem igen. Väl hemma så passade vi på att leka en stund i babygymmet innan pappa Pierre kom hem till oss och det var den dagen ♥
 
 


Kommentarer
Postat av: Lina Roger

Underbara bilder :D <3

2013-09-06 @ 09:04:19
URL: http://linaroger.blogg.se/
Postat av: Malin

Söt! Så mörka ögon hon har! Är dom blå eller bruna?

Svar: Tack! :) De är väldigt blåa!
Lena

2013-09-08 @ 08:43:10
URL: http://www.malinolofssons.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0