Upp i vikt, ner i vikt (vecka 34+2)

 
Glad tjej som har fått ärva kläder!
Min kompis Alicia utkämpar ett krig mot vågen och eftersom hon rasar i vikt så har hon skänkt massor med fina kläder som hon har vuxit ur, något som jag mer än gärna tar emot eftersom jag också utkämpar ett krig mot vågen. Och min garderob. Jag får inte plats i någonting längre (egentligen får jag plats i rätt mycket men jag är ju en gnällkärring nuförtiden så jag måste få gnälla på att jag växer ur saker i ilfart..) och det känns så himlarns snopet att köpa mammakläder som jag bara kan ha i några få veckor. Så när jag står där på morgonen och slokar med hela kroppen för att jag bara kan se kläder som är för små så finns det ingenting som gör mig gladare än att kolla i högen som jag fick av Alicia för ett tag sedan och plocka upp någonting så fint som det jag drog på mig idag. En supergullig klänning/tunika!
 
Det blir liksom dubbel lycka eftersom jag vet att jag tar på mig ett plagg som hon har kämpat hårt för att växa ur. Det känns helt sjukt. Hon har förresten gått ner typ 15 kg, så ni kan ju tänka er hur skönt det måste vara att slänga bort lite kläder. Plus att de inte går till "ingenting" liksom, de får ju kärlek av mig nu. Okej, detta var lite av ett flummigt inlägg men det är så himla sällsynt att jag känner mig fin nuförtiden så det känns stort när jag kan kolla mig själv i spegeln och känna att "damn, vad fin jag är!". Idag var en sådan dag, som ni kanske förstår. Tack Alicia!

Kommentarer
Postat av: Lina Roger

Å hejja Alicia (klapp klapp) :)!
Å du, min vän, är jättefin :D <3

Svar: Tack going! :D <3Den som sa't kan va't!
Lena

2013-05-31 @ 09:52:30
URL: http://linaroger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0