Sommar? (vecka 32+2)

Värmen är ett faktum! Idag är det rena rama sommarvärmen i Göteborg och Pierre skuttade iväg i sina sommarshorts idag. Personligen så känner jag mig inte lika "skuttig" över det faktum att det är över 20 grader varmt helt plötsligt, men jag ska verkligen inte klaga. Sommaren drar med sig många fina grejer, för att nämna två så ska jag bli mamma och min mor fyller hela 50 år! Så inga sura miner, nu biter vi ihop och ler oss igen den här svettperioden. Idag krängde jag på mig en sommrig klänning men jag kände mig lite för naken för att gå barbent så strumpbyxorna fick hänga med de också :)

Kommentarer
Postat av: L.R

Två väldigt roliga saker är det bannemej :D! <3

2013-05-18 @ 19:42:22
URL: http://linaroger.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0