Canon EOS 500D (vecka 34+2)

 
ÄNTLIGEN!!!!
Jag har lite svårt att beskriva min lycka i ord just nu så jag tänker inte ens försöka. Men igår klickade jag och Pierre hem en Canon EOS 500D som ska ersätta min trogna vän 350D. Det känns supersorgligt att jag faktiskt kommer sälja min gamla kamera nu men jag menar, haaaaaallåååååååååå. Kolla bara på snyggingen häruppe liksom! En fin bonus är att vi kan filma i full-HD med denna så jag ska göra mitt bästa för att fånga små fina bebisstunder med den här istället för att slänga fram iPhonen. Om några dagar ska vi hämta ut den och jag känner mig som en lycklig liten barnrompa som snart ska få klicka loss med den här jäveln :D :D :D :D
(Pierre ska såklart också använda den, hä hä hä)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0