Startpaket (vecka 38+1)

Häromdagen, rättare sagt i måndags, så var jag på Apoteket och hämtade ut lite smärtstillande till vår lillkatt Luna som nu har blivit kastrerad. Ynkligare katt får man leta efter nu när hon kryper omkring med sin lilla tratt runt ansiktet! Usch, det skär i mitt hjärta när jag ser hur hon försöker tvätta sig eller få upp torrfoder ur matskålen.. Det är inte lätt att bara titta på men hon lär sig snabbt nya tekniker för att fixa så hon både får i sig mat och vatten! 
 
 
 
Åter till själva Apoteksbesöket; när jag väl var där så kom jag ju såklart på att jag har ett startpaket att hämta ut från "Baby To Be", så jag kvitterade självklart ut det när jag ändå var där. Gratis är gott! Det här var vad som fanns i:
 
 
Tre stycken fina nappar, tre tidningar, två flaskor med bubbelskum, en rolig handbok, en bebiskrämsoljagrej och en gasventilsak som ska hjälpa små bebisar som är gasiga i magen ♥ Allt detta för 0 kronor - hur ska man kunna vara missnöjd då undrar jag?!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0