Mormor & morfar (vecka 38+1)

I söndags var mormor, morfar, mamma & syrran på besök hemma hos oss ♥ Supermysigt att ha hela högen i lägenheten trots att vi inte har det så jättestort! Alla 6 fick plats i köket medan vi käkade vilket kändes svinbra, vi har aldrig suttit så många där innan, haha. Mormor hade tagit med sig något som hon kallade för "Matjessilltårta" och innan jag såg den så ska jag motvilligt erkänna att jag var lite rädd. VAD ÄR DET??? När hon kom hit så släppte oron direkt dock, hur gott ser inte detta ut liksom:
 
 
Jag ska be att få tala om att det var något av det bästa jag ätit. Till detta fick vi även rökt makrill och färsk sallad från deras land ♥ Mormormat är något speciellt vill jag lova!
Efter maten och kaffet så började mamma och mormor pyssla med det de faktiskt kom till oss för; vaggan. Jag ska visa hur oerhört gullig den blev sen, lovar ♥
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lina - Mitt liv som mamma

Nästa gång ni ska äta nåt så gott å du ska läska mig med bild på det, RING MIG haha :'D!!

Svar: Haha eller hur xD LOVAR!
Lena

2013-06-26 @ 12:51:27
URL: http://linaroger.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0