Fredagsdejt (vecka 35+4)

Igår var jag och min älskade Pierre iväg på en fredagsdejt med middag och bio ♥ Känns som att det är i hög tid att göra lite såna saker nu medan vi bara har oss själva att tänka på när vi planerar. Vi bokade biljetter på Bergakungen för att ÄNTLIGEN få se Iron Man 3 (som vi har längtat!) och bestämde att vi skulle käka middag på deras restaurang för de har så jäkla god mat där. Har nog aldrig känt mig så gammal som jag gjore när vi tog spårvagnen dit heller eftersom det var Summerburst och hela vagnen stank sprit och var smockad med fulla ungdomar, haha. Tillochmed när jag skriver om det på det här sättet så lä'ggs det nog på några år på min ålder. Vi utbytte några blickar, jag och Pierre, där under spårvagnsresan som jag misstänker betydde något i stil med: "Jag älskar att vi är klara med den här delen av livet" och "Jag längtar efter vårt nya familjeliv" ♥
Bjuder såklart på några bilder från dagen. Allting är oredigerat eftersom jag inte valt vilket redigeringsprogram vi ska köra med ännu.
 

Kommentarer
Postat av: Lina Roger

Fina ni är! Å va härligt med en bra kamera va ;)? Längtar redan efter er igen <3

Svar: Ahmenvisstvettu! :D Det är sån skillnad att använda såna här bilder och iPhonebilderna, känns bara löjligt att ta med mobilen efter detta ju, haha :PLängtar efter er också, fina ni! <3
Lena

2013-06-08 @ 12:50:20
URL: http://linaroger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0