En vecka "över" - check (vecka 40+6)

Då har vi alltså klättrat över vårt beräknade förlossningsdatum med hela 7 dagar, en vecka!
Fint nog så ligger det mer fokus på att det är MAX en vecka kvar tills vi blir igångsatte eftersom man inte ska gå mer än 2 veckor över beräknat. Jag tror att det har något att göra med att moderkakan inte livnär barnet lika bra som tidigare ju längre graviditeten fortskrider, och tur är väl det för det känns som att jag och Pierre skulle kunna ta så mycket bättre hand om henne på utsidan nu ♥ Igår utlovade jag ett mindre bildregn så det löftet ska jag såklart hålla! Jag mår jättebra, oförskämt bra faktiskt, bara för att få det sagt. Längtar bara efter skrutten!
 
Två goa bilder från den lilla timmen vi spenderade på Saltholmen i förrgår ♥
 
En glad tjockis och en glad smalis på tåget mot Kungsbacka igår! ♥
 
Hela fina familjen Larsson/Stäring ♥ Ella hade lärt sig att cykla helt själv (utan stödhjul!) så hon bara flög förbi oss gång på gång medan vi stod och tittade på.
 
Pierre bjöd på fantastiska kesoplättar till frukost imorse som vi tryckte i oss tillsammans med grädde och bär ♥ Och juice såklart. Klarar mig inte utan juice nuförtiden. Bravo Apelsinjuice ska det vara, annars kan det kvitta!
 
 

Kommentarer
Postat av: Malin

Skönt att veta att det "bara" är en vecka kvar Max! :)

2013-07-16 @ 16:57:17
URL: http://www.malinolofssons.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0