Craving (vecka 39+3)

 
Jag har aldrig riktigt suktat efter någonting under hela den här långa graviditeten, men så för några veckor sedan så hade vi en ananas hemma som vi hackade upp. JÄVLARRR vad god den var. Sedan dess har jag nästan känt mig ledsen om jag inte öppnar kylen på kvällen och ser en ananas där inne. I några dagar nu så har jag och Pierre haft som kvällsrutin att hacka upp lite vattenmelon (läs mycket) och en ananas och käkat som en liten fruktsallad. 
På bilden här ovanför kan ni även se mitt speciella te - hallonbladste. Jag vet inte om det är en massa hokus pokus över det men det ska tydligen sätta igång förlossningen snabbare, få mig att blöda mindre under själva förlossningen och läka snabbare efteråt. Plus att det ska sätta fart på amningen! Låter lite "magiskt" men det är ju gott så det gör ju absolut ingen skada iallafall! Kul att prova på.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0